|
Sv: Dette er ikke bra i hele tatt, du kommer til å dø
Jeg hadde det sånn i starten, jeg også. Fra MIN EGEN familie. Moren min har fortsatt fettskrekk, og driver med "sin egen" slankekur, "for det er noe hun kan, etter så mange år med slanking". (Hun er overvektig og legger på seg ca. 2 kilo i året).
Jeg har kranglet VELDIG mye med de folka! Noen vil bare ikke høre på noe av det du sier, uansett hvor fornuftig du legger det fram. De har en slags ufeilbar holdning til kostholdsspørsmål, som om de synes synd på meg som har misforstått alt. Selv om jeg har gått ned 20 kilo og har fått markante forbedringer i livskvalitet og humør, nekter de å innse at det er noe i dette kostholdet.
Jeg vet akkurat hvordan du har det! *trøster 4me* Jeg vet hvordan det er å være oppgitt og sint når folk rakker ned på dine matvaner, uten å høre et skvatt på hva du har å si om det.
Bare la de sitte der og gumle Reductil, brød og margarin til det tyter ut av øra på dem. Finn frem før/etter bilder her på nettet og vis dem kanskje? Ikke vet jeg om det hjelper - det har ikke hjulpet på mora mi ihvertfall. Noen er bare VELDIG glad i selvpining og fettfri, vond mat. HAHA *evil laughter*
|