Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-09, 14:13   #12
Viclin
Seniormedlem

Viclin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Dette er ikke bra i hele tatt du kommer til å dø

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

Å huff og huff, for noen kommentarer. Trøsteklem til deg.

Det er en bekjent som "plutselig" gikk en del ned, og forandret utseende sitt, spesielt i ansiktet og mage/rompe. Klærne hang annerledes, og skikkelsen ble litt ufiks. Det var litt vanskelig å ikke legge merke til det, for å si det sånn, men det kunne aldri ramlet meg inn å si noe. Nå mange og tjue kilo senere, synes jeg fremdeles vedkommende var penere, i ansiktet før, men det er jo fordi jeg har mistet det ansiktet jeg var vant til å se, så dette problemet sitter i mitt hode tenker jeg.

Jeg tenker også det, om Tom Sterri f.eks. Jeg er så vant til å se ham mye større, at han nå ser gammel og mager ut. Men han er jo ikke det. Han ser jo tvert i mot mye bedre ut totalt sett, og han har det sikkert hundre ganger bedre med seg selv. Både fysisk og psykisk.
Men jeg er vant til å se hans ansikt på tv i mange år, og plutselig var det ansiktet forandret.

Men hadde jeg kjent ham, hadde jeg jo aldri kommentert det og sagt han så bedre ut før, eller at han så avmagret ut i ansiktet nå! Folk lirer ut av seg så mye rart.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat