Tråd: Ketogen diett
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-09, 11:33   #9
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 53
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketogen diett

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

På Eurodiett går du gjennom fire faser, og den siste skal være det du skal spise etter kur. Synes du ikke noe om den? Den skal være ca fedonish.

Jo da, jeg gikk lenge på fedon-mat før jeg startet på ED - og det var veldig greit. Men jeg ønsker å prøve ut litt forskjellig slik at jeg har et større utvalg å velge i, samt at samboeren ikke helt er med på fedon-maten - for mye bønner....

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat