|
Sv: Hjelp! Hvordan vedlikeholder dere?
Opprinnelig lagt inn av marithja, her.
Har prøvd en uke på www.spisdegslank dietten og det gikk jo så det suser...Skal fortsette med det over lengre tid men må vente på ny forsyning nå siden jeg betilte bare for en uke (ville smake først) og det er to uker mellom hver levering her MEN : Gikk ned 4.5 kilo på en uke, og har på 3 dager gått opp igjen 3....Så da er jo spørsmålet: hva gjør jeg den dagen jeg er ferdig på diett?? Dere som har gått ned mye og holdt dere på vekta hvordan har dere gjort det?? Jeg skjønner jo at jeg må leve på lavkarbo resten av livet- men det må da kunne gå an å spise kake eller pizza, eller brødskive en dag uten at vekta fyker i været??Hjelp!!
Og en ting til: Min personlige trener er IKKE lykkelig over at jeg spiser lavkarbo, mener jeg får i meg ALT for lite karber, og at det er muskelmasse som forsvinner og ikke fett - stemmer det??? Det er jo fettet jeg vil ha vekk..... Gleder meg forøvrig til å sette igang på ordentlig Nå damer og herre håper jeg på mange gode svar.....På forhånd tusen takk!!
Min er erfaring er at jeg bygger muskler veldig lett med lavkarbo (Atkins, ketose).
Fettet forsvinner, men vekta står rolig/går opp pga økt muskelmasse.
Gubben ble rent misunnelig på dette han, for muskelveksten kom ganske raskt, kun av jogging :-)
|