Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-09, 19:36   #19
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo gjør deg feit

Hvorfor kan ikke dameblader holde seg til mote, make up og oppskrifter? Kanskje jeg tar den litt langt ut nå, jeg mener ikke at det er det eneste damer handler om (personlig leser jeg aldri dameblader annet enn unntaksvis -leser bl.a korrektur for ett, og ramler ned i et og annet glossert lektyre på legekontorer og hjemme hos foreldrene mine), men jeg har aldri lest et eneste manneblad som nevner slanking med et ord.
Skal ikke magasinformatet være rekreasjonelt? En liten pause fra hverdagen?

Hver uke, en ny måte å komme ned i vekt på, annonser om slankepulver og superdietter, den ene uka er dét hot, neste uke noe annet. "Slk" og "sånn" og "evig" og "alltid", og gud og hvermann er selvutnevnte eksperter på akkurat din og min og alle sin kropp.
Jeg synes det er helt utrolig at de kan holde på sånn! Hva gjør det egenlig med oss mennesker å stå i en butikkø og skue forsider med dietter og slanketips smørt utover forsidene hver eneste uke?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat