Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-09, 15:17   #3
Cornelia
Medlem

Cornelia sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Østfold
Cornelia er ny på veien

Sv: Hypotyreose, kolesterol etc.

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Det er skikkelig bra! Elsker å høre sånne historier!

Synes det er temmelig sjokkerende å høre at legen din sa at han "ikke bryr seg om hvordan du har fått det til..." Hvis leger hadde giddi å brydd seg, hadde kanskje flere leger satt seg litt inn i hvordan man kan spise seg frisk!

Tusen takk Veggpryd!!
Jeg er helt enig med deg - han burde jo faktiskt blitt mer intresesrt i hvordan jeg har fått det til. Slik at han kan spre dette videre og lære seg mere selv, men neida. Man må tydeligvis finne ut av alt selv ser det ut til.
Dette er andre legen jeg har på kort tid, og vurderer nå å bytte igjen.
Den forrige legen feilbehandlet meg i 2 år før hun fant ut at jeg hadde en stoffskiftesykdom.
Denne nye legen ville sette meg rett på 80 mg (kjempe høy dose!) med kolesterolmedesin (statiner) pga. kolesterol på 6.7... galskap spør du meg. Men jeg sa fra at jeg ikke ville ta slike medisiner uten å prøve å rette opp i dette selv først, og nå fikk jeg heldigvis bevist at dette hadde noe for seg!
Men desverre ser det ikke ut til at legen gidder å ta med seg denne erfaringen videre, annet en at han er fornøyd med mine resultater.
Snakk om å være firkantet, selv med konkrete beviser nekter de å gi seg.
Han sa faktisk tilogmed at jeg måtte spise poteter fordi stivelse var helt nødvendig for stoffskiftet! Det har da aldri jeg hørt før og dessuten hadde han jo selv vært enig i at stoffskiftet mitt aldri har vært bedre.
Tror kanskje ikke han trodde helt på at disse resultatene var riktige, men jeg vet at det har skjedd noe veldig positivt, jeg kjenner det på kroppen og er meget fornøyd!

Cornelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat