Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-09, 19:30   #10
mariamaria
Juniormedlem

mariamaria sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østlandsområdet.. :-)
mariamaria er på en erverdig vei

Sv: Ketose og sticks ...

KOSELIG å være her igjen! LONG TIME! Takk for oppmuntringer altså... har landa på at pulveret er luurt - for da vet jeg at jeg får i meg de næringsstoffene jeg trenger. MEN - ser at så fort jeg begynner å tenke på å være kun på pulver - så stresser jeg såpass mye at vekta står stille. Hmm.. rart. Fordi det er iiiinnnmari lite kalorier og karbo i dette. (ca 50 karbo ?? og 500 kcal..trur jeg i løpet av en "dagsrasjon" :-)
MEN - så spiser jeg litt kjøtt da for å ikke sprekke på andre ting.. eller egg... (usj.. eller baconcrisp.. :-) Og så begynner jeg å gå ned igjen! Så.. et eller annet sted ligger der en hemmelighet.
Jaja. SÅ jeg fortsetter med pulveret. Og med proteiner og fett nok.

Noe jeg undres LITT over... er at jeg de to siste dagene har vært så utrolig irritert! Som om adrenalinet lurer meg litt. For jeg har ingen grunn til å være irritert. Unga er herlige -mannen er grei, en hel uke til mensen.. Og ingen grunn til å være sur.
(rart - for jeg har ikke blitt pms i kroppen enda.. og det blir jeg nøyaktig 9 dager før..) Humøret pleier jo å surne litt .. men ikke sånn som jeg er i dag. Og hadde det vært pms - er det bittelitt for tidlig for psyken.. og rart hvis kroppen ikke er med. Pleier å være så utrolig øm i brystene. ("ikke røre" - i ni dager.. høres ikke det morsomt ut. hihi)
Neida. Noen som har det sånn - når de er i ketose? med humørsvingninger... (type lavt blodsukker-irritasjon..) Har vært i ketose i 7 uker nå. Ikke gått ned mer enn ca 8 kilo alt i alt, men er jo fornøyd totalt sett. Alt i alt 11 kilo. MERKES på kroppen! Deilig!

hm. Trur jeg skal pelle meg i vei å kjøpe den boka om ketolysekuren. kanskje. Well - take care - folkens! Takk for støtte og oppmuntring!

mariamaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-carbo Svar med sitat