|
Sv: ~ juli - tråd ~
Hei!
Syns denne tråden her er kjempefin! Jeg er 19 år gammel og bor i Oslo. Har vært overvektig mesteparten av livet, men har lagt på meg ca 20 kg bare siste året og er da ganske overvektig nå! Har på en måte ikke innsett hvor overvektig jeg var før jeg besøkte familien i Pakistan i april som sier alt veldig rett ut og alt de hadde å snakke om var at jeg var blitt så feit!
Leste i et blad på jobben etter jeg kom tilbake om en diett uten karber og har da prøvd å fordype meg i det og prøve det. Jeg har ikke kjøpt noen bøker og teller heller ikke karbohaydrater for hvert måltid for det er rett og slett ikke noe jeg orker. Prøver bare å passe på å ikke spise så mye og har faktisk gått ned ca 1 kg per uke siden jeg startet.
Har lest mye her inne og innsett at fleste parten ikke går ned så mye pr uke. Har også skeiet ut en del, men blir flinkere og flinkere for hver dag som går til å takke nei til fristelser. Jeg får en så helt for j*vlig følelse når jeg går i butikken og må bla gjennom alle klærne for å finne xl, når jeg gjør det så passer det ikke engang!
Veide 118 kg før jeg begynte og er 180 cm høy.
Hittil har jeg gått ned til 109,6. Målet mitt er 80 kg, så får jeg se hvordan jeg ser ut da, vil ikke bli sånn tynn med bein visende og har ganske kraftig beinbygning pluss at man må tenke på muskler, så håper på at det holder å komme ned til 80.
Har lagt ved bilder av hvordan jeg ser ut nå får å sammenligne seinere.
Er ikke så veeldig påkledd på bildene!

|