|
Sv: ~ juli - tråd ~
Hei alle sammen! Så hyggelig at vi er flere som kan støtte hverandre! Jeg er en 34-år gammel jente som bor litt utenfor Oslo. Jeg har tidligere hatt god erfaring med lavkarbokosthold, men etter å ha lagt på meg 9 kilo på 7 måneder - grunnet et enormt inntak av godteri - er jeg nå skikkelig tent på å få de samme kiloene bort igjen. Jeg var på badeferie med mann og barn, og følte meg helt pyton ved bassenget og på stranda. Jeg blir også i dårlig humør av alle klærne jeg har i skapet fra i fjor sommer som jeg nå ikke får på meg en gang. Takk og lov for ketolyse! Etter en uke har 2,2 kilo forsvunnet. Det skal ikke mange kilo til bort før jeg begynner å føle meg temmelig mye mer vel.
På slutten av den første uken var jeg temmelig slapp og tiltaksløs, men nå har enegien kommet tilbake, og jeg håper å få tatt min første mosjonsøkt i morgen. Nå i kveld skal jeg derimot kose meg med litt brie og kyllingvinger. Jeg gjør en pussig observasjon. Jeg er i utgangspunktet allergisk mot både melkeprotein og egg(ehvite). Men på lavkarbo slår ikke magen krøll på seg med inntak av både ost og egg... Det gjør den ellers, men jeg måtte teste litt da kosten kunne blitt temmelig kjedelig ellers. Nå er det nesten så jeg prøver rømme også...