Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-09, 18:46   #32
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Skeie ut en dag, noen erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Jente 1980, her.

Jeg hold på å få sjokk imorgest da jeg gikk på vekta +2,6 kg på 5 dager... Har skeia pittelitt ut bare... Med lavkarbo kake med litt sukker i... (og ikke mye kake, et lite stykke ganger 3 fordelt på tre dager...) Og litt frukt i godt selskap hos naboene de siste dagene i godværet.

Så nå er det total innstramming igjen, jeg som bevegde meg mot -9 kg!! Og det har tatt meg 3 mnd... Uff... Satser på at dem blir like fort borte som dem kom. Er på den tiden i syklusen i tillegg hvor jeg er mest hoven etc, rett før mensen kommer. Men alikevel!!!

Ikke fortvil, kroppen kan holde på så mye vann atte. Jeg går opp alt fra halvkiloen til et par kg under el/mens. Og om man først sprekker, så er det jo greit å ta lærdom av det! Ikke se på det som et nederlag, men enda en krok å henge litt livskunnskap på

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat