Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-09, 14:34   #6
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Evolusjon og våre matvaner

Det som jeg synes er veldig rart er at vi her snakker om evolusjon, mens du påstår at vi skal oppføre oss som om at våre kropper ikke har forandret seg siden vi var aper. Altså, kanskje spiste vi (våre forfedre) raw food for milioner år siden, men så fant vi ut at vi kunne bearbeide mat. Og vi har gjort det siden. Jeg tror nok at våre kropper og da spesielt fordøyelses organer har forandret seg siden da. Det finnes jo helt tydelige ting, som f.eks. våre tenner og kjeven som har blitt mye svakere fordi vi ikke lenger må rive i stykker rå mat.

Når det først er sagt så må jeg si at jeg elsker rå grønnsaker. Jeg er kjempe glad i salater i alle varianter og spiser det ofte. Jeg synes bare at vi har forandret oss for mye og at vi lever et helt anderledes liv til å kunne mene at rawfood er det optimale kostholdet for mennesket. For noen er det sikkert det og tøfft gjort hvis du klarer det!