Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-09, 23:56   #127
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Opprinnelig lagt inn av Eneres, her.

Og jeg kommer sannsynligvis til å visne hen etterhvert pga. slik jeg spiser, ifølge 99% av de jeg snakker med.. Bare at jeg og mange andre kan melde om like helsebringende effekter som du nevner. Og flere med kreft og andre alvorlige sykdommer, melder om full helbreding ved raw food.

Ja, det er grønt gress på begge sider, og sikkert også ugress på begge sider også. Diskusjonen rundt farene ved rødt kjøtt er hissigere enn noen gang, verden over. På nyheter og overalt.

Bare lurer siden du fremhever at du er ateist... Ble du ateist FØR eller etter at du begynte med denne rå maten??? Bare lurer...