Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-09, 23:54   #126
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Mer og mer forskning konstaterer at kreftceller lever av sukker. Kreftceller muterer på grunn av oksygenmangel. De første bevisene kom for over søtti år siden, men har blitt dysset ned. Du og dine medfeller spiser vel heller ikke så mye sukker. For mange tror jeg det kan være nok, å få sukker og tilsetningsstoffer ut av kosten. Ingen urbefolkninger hadde kreft, men i dag, hvor sukkerindustrien er mektigere enn noensinne, er det proposjonalt flere krefttilfeller. Og det er tydelig at de kvesser sine sabler nå som det kommer mer og mer fram hvor skadelig sukker er, på alle måter.

Poenget er; Jeg tror ikke at jeg kommer til å få kreft. Jeg tror heller ikke at du kommer til å visne hen.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat