Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-09, 22:55   #4
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Evolusjon og våre matvaner

Opprinnelig lagt inn av Eneres, her.

Fra hva jeg har skjønt utifra flere forum jeg har vært på, så finnes det folk som fortsatt mener at vi ikke er dyr og at vi ikke er fra dyreriket og at vi ikke er primater, dvs. aper. Mitt kosthold bindes opp i mot hva jeg mener er naturlig med tanke på hvordan alle andre dyr her i verden spiser. Ingen varme, kun rått.

Jeg må si det er en ganske nedlatende og en temmelig infantil måte å henvende seg til folk på, når du kommer med utsagn som "det finnes folk som fortsatt mener vi ikke er dyr (...)". De fleste her på forumet har gått på skolen, og vet at mennesker er pattedyr. Med en sånn uttalelse hentyder du at vi ikke vet det.

Det kan nesten virke som om du er her bare for å provosere...?

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat