Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-09, 21:57   #109
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Opprinnelig lagt inn av Eneres, her.

Når det gjelder Raw Food, så handler det også om superfoods. Mange regner bare utifra frukt og grønt, men glemmer alt det andre vi spiser. Sink finnes i raw food, og superfood. Det samme gjør B12.

Jeg er litt n*sgjerrig, i hva slags mat som du spiser inneholder det nok sink og b12?

Jeg kunne nok aldri ha spist som deg, men det høres ut som om du har funnet en livsstil som passer deg perfekt. Og jeg har ingen tro på at alt passer alle.

Men jeg er nå altså nordboer og mine gener tilsier at vi spiste m*e kjøtt/fisk/fugl/egg og noe karboh*drater fra ville bær el.l på sommerstid i steinalderen. Man levde ikke av grønnsaker, frukt og ris året rundt her i nord, det er komplett umulig, da hadde vi sultet i hjel...

Og min kropp tåler ikke m*e karber før jeg får hø*t blodsukker og med insulinressistens er ikke veien lang til diabetes 2.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat