Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-09, 22:25   #63
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: RAW FOOD - Den Alternative Livsstilen

Opprinnelig lagt inn av Eneres, her.

Nå mener jeg rødt kjøtt.. Og spiser dere fisk og kylling?

All slags kjøtt. Rent kjøtt forbinder jeg med renskåret kjøtt - eller kjøtt uten synlig fett. Spiser jeg magert kjøtt, må jeg legge til andre fettkilder.

Jeg spiser også kjøttdeig, medister, pølser og det der - men kjøtt rett fra dyret og ned i pene pakker i butikken er best! Selv foretrekker jeg fete kjøttstykker som nakkekoteletter, ribbe, entrecote o.l.

Opprinnelig lagt inn av Eneres, her.

Hvor mye gram om dagen spiser dere av kjøtt sånn hvis dere skulle tippe?

Det er lettere å forklare sammensetningen av måltidet:
75% fett, 20% protein, 5% karbohydrater. De fleste måltidene ser sånn ut, men varierer alt i fra 60 - 80% fett hos de fleste som spiser lavkarbo. Alle har forskjellige ønsker og mål ang. hvordan man legger opp måltidene. Karbohydratene bør ligge så lavt som mulig - det er da vi oppnår optimal helse. Det blir svært vanskelig på det kostholdet du går på, for å si det mildt

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat