Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-09, 23:36   #1
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 44
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

D-vitamin blodprøve

Går det an å ta blodprøve hos fastlegen for å sjekke D-vitamin-nivået? Eller andre steder?

Sitat:

•Optimize your vitamin D levels. As I've previously reported, optimizing your vitamin D levels is one of the absolute best strategies for avoiding infections of ALL kinds, and vitamin D deficiency is likely the TRUE culprit behind the seasonality of the flu -- not the flu virus itself.

This is probably the single most important and least expensive action you can take. I would STRONGLY urge you to have your vitamin D level monitored to confirm your levels are therapeutic at 50-70 ng.ml and done by a reliable vitamin D lab like Lab Corp.

Ikke fordi jeg er hysterisk for svineinfluensa, men tror gode d-vitamin-nivåer generelt er bra for å holde seg frisk..

http://articles.mercola.com/sites/ar...Swine-Flu.aspx