|
Sv: Herbalife og annet pulvertull
Opprinnelig lagt inn av tommygutt, her.
Carisma, du har tydeligvis gått på en smell med pulver, men å dra paraleller til extacy og fyllekjøring blir rellativt drøyt. Det finnes millioner av positive resultater på pulver av den ene eller den andre typen. Angående Herbalife så har jeg selv brukt dette i forbindelse med trening for bedre restitusjon, funker utmerket. Ja, det er pulver, men det er også avansert mat på boks med alt man trenger. Hvorfor skal optimal næring ødelegge forbrenninga i kroppen?
Forbrenning er en sammensatt greie som stort sett alltid økes ved fysisk aktivitet. Man kan sikkert sitte på ræva ¨å slanke seg for så å klage på metoden når det ikke funker etter noen måneder, men til syvende og sist er det kun en metode som alltid funker så lenge man har lyst, helse og motivasjon, nemlig trening.
+1
Men vil tillegge: Det er ingen som helst automatikk i at en diett basert på pulver skal ødelegge forbrenningen. Det er like teit som å si at en diett basert på mat skal ødelegge forbrenningen... SULT ødelegger forbrenningen. Om det er ifm Ketolyse eller Grete Roede mfl er revnende likegyldig. Sulter du så vil kroppen nekte å samarbeide.
Det finnes en pulverbasert diett som heter "Velocity diet" som har gitt strålende resultater, og jeg kommer til å gjøre noe veldig likt (får ikke tak i alle produktene i Norge) til våren for å skrelle av de siste kg og komme i "sommerform" for første gang i mitt liv. I en periode kommer jeg til å drikke alle måltidene mine. Så det så.

|