Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-09, 22:59   #9
ThereseS
Nytt Medlem

ThereseS sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stjørdal
Alder: 35
ThereseS er på en erverdig vei

Sv: Skadevirkninger av Ketolyse?

Heihei! En lite oppdatering fra meg, eller hva jeg skal kalle det!

Jeg gikk rett og slett drittlei av ketolyse/lavkarbo-opplegget kort tid etter jeg skreiv det siste innlegget her, og det tror jeg var like greit, for jeg mistet all energi og treningslyst:P

Jeg veit sannelig ikke hva som skjedde etterpå, men jeg leste jo mye, kanskje i overkant mye, om mat og dietter og trening og blablabla.. Jeg fikk meg dessuten kjæreste, en veldig sprek en, så jeg begynte å jogge mye mer.. Kiloene forsvant gradvis, og i februar begynte jeg også med Ritalin(adhd-medisin, fikk diagnosen i høst), som jo minsket matlysten min.. Men har ikke gått ned såå mye etter det da tror jeg.. Uansett, så veier jeg nå 59 kg! Føler meg utrolig bra, meen.. jeg får også utrooolig dårlig samvittighet om jeg spiser noe usunt/for mye, og jeg ikke trener den dagen for å "trene det vekk igjen".. Da får jeg nesten ikke sove pga. samvittigheten! Sånn skulle jeg ønske at det ikke var..

Får ikke lov av kjæresten å bli tynnere nå heller, da jeg var 60-61 sa han at "Om du kommer ned på 59, begynner jeg å smøre smør på begge sider av brødskiva di!".. Jeg er 59 om morran nå, og han liker det ikke.. Heldigvis slipper jeg smør på begge sidene likevel da!;P Men altså, tror ikke jeg har spiseforstyrrelser uansett.. Jeg spiser jo mat, men er blitt mer kresen.. Syns alltid vi har fæl middag, så spiser skjeldent med familien.. Noen dager er jeg sulten hele tiden, men klarer bare ikke å ha lyst på noe.. Men jeg spiser likevel da, selv om jeg ikke alltid har lyst på Går mest i brødskiver, bruker smør, majones og hva det skulle være, er ikke "redd" for fett på den måten. Men spiser jeg heavy junkfood eller noe, eller noe fritert, da blir jeg nesten dårlig men det er vel like greit! For det er ikke sunt for noen!

Ser mye i speilet og, fornøyd med magen, for jeg ser magemusklene ganske godt.. men liker IKKE lårene, de er liksom overdimensjonerte Samme det, jeg er fornøyd med kroppen generelt sett, og det er kjæresten min og, så sant jeg ikke går ned mer.. Skal prøve å la være:P hehe

ThereseS er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tror jeg...:p Svar med sitat