Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-09, 12:18   #14
LenaBeatrice
Seniormedlem

LenaBeatrice sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 54
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Som jeg så ut før (nye bilder)

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten, her.

Imponerende!

Har lest litt i bloggen din nå, og må innrømme at jeg nesten - men bare nesten altså - mistenker deg for å ha manipulert bildene..... Kjenner deg ikke igjen på hovedbildet i bloggen din..

Vær stolt av deg selv! Fytti-rakkern-skinn så standhaftig du har vært!!

Altså, hovedbildet er manipulert, hvis man da kaller sminke for manipulering :-)
Jeg sminket meg ganske grundig før det bildet fordi jeg skulle ta hovedbildet til bloggen.
Og jeg lover deg, jeg tok maaaaange bilder før jeg ble fornøyd.
Jeg tar nesten alle bilder selv, også dette, og det var mange bilder som ikke ble like vellykket
Men husk at et bilde fanger bare et lite øyeblikk.....et bilde sier veldig lite om hvordan jeg oppfattes i virkeligheten.

Men, jeg viser meg også nyvåken om morran, svett etter en mosjonsrunde.....og pyntet og fin.
Formålet mitt med det er å vise alle dere helt vanlige normale kvinnfolk hva vi kan gjøre med det vi har!!! (hvis vi ønsker)
Vi er kjempeflotte, ikke sant??

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat