Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-09, 20:48   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Unngå strekkmerker ved slanking?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Heldiggrisen! Jeg har såpass mye løshud at det må fjernes kirurgisk. :misunnelig: Skulle virkelig, virkelig, VIRKELIG ønske jeg slapp. Men jeg gidder bare ta magen og kanskje puppene da, resten får være. Jeg har ingen ambisjoner om å se ut som Barbie.

Joda! Gode gener (alle på morssida mi har babyhud!), men nå har jo du også gått ned over tre ganger mer enn meg i vekt, og på relativt kort tid . Du kommer sikkert til å være dødsglad når du får bort henget, kikker stadig innom bukplastikk.no av ren nysgjerrighet, og det er utrolig hvor gode resultater man får nå!

Barbie har vel ingen lyst til å se ut som. Tenk å måtte gå på tå hele tiden og ikke ha brystvorter. Høhø.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat