Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-09, 18:31   #17
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvis det tradisjonelle kostholdet er så bra

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Signerer! Jeg har sittet på rompa og spist av meg 11kg siden mars. Og jeg har spist 2000kcl+ i døgnet.

Jeg også, jeg har trent pinlig lite i løpet av vektnedgangen min. Nå er jeg riktignok vektoperert, men jeg er allikevel helt på linje med dere som sier at kostholdet oftest er det viktigste.

Det jeg også synes er svært skremmende og trist, er at så mye helsepersonell ikke er klar over kostholdets effekt på sykdom og helse generelt. Nå leser jeg ei bok skrevet av en dansk familie, der eldstesønnen var dypt autistisk og begge barna hadde sterk astma, eksem osv. Etter at de la om kostholdet, kuttet ut gluten, kumelk og sukker, har alle blitt helt friske, og det mest oppsiktsvekkende er at den autistiske sønnen, som var på vei til spesialinstitusjon, i dag er en helt normal, frisk gutt på 7 år.
Jeg sier ikke at alle autister og astmatikere blir friske just like that, men jeg synes det er urovekkende at dette ikke blir forsket mer på, at ikke dette med maten blir tatt mer på alvor når det gjelder sykdom!