Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-09, 16:49   #15
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvis det tradisjonelle kostholdet er så bra

Opprinnelig lagt inn av Svane, her.

Det tror jeg også. Og dette i kombinasjon med uregelmessig spisemønster, stress, mas, småspising osv, det fører til trøbbel for kroppen. Men jeg tror at de aller fleste vil kunne fungere helt greit på tradisjonell norsk kost.

Jeg tror forøvrig at TV og data har ført til langt flere livsstilsproblemer og helseproblemer for det norske folk enn poteten.

Huh? Jeg spiste meg ned i vekt foran data'n og TV'en. Min trim var fra sofa'n til kjøkkenet. Jeg sitter fremdeles foran data'n og TV'en, men jeg går ikke opp i vekt av den grunn. Teorien om at man spiser for mye og trener for lite, har jeg svært liten tiltro til nettopp på grunn av dette. Spiser man feil mat, er selvfølgelig muligheten for overspising veldig tilstede, og jeg har klokketro på at det ikke er hvor mye man spiser - men hva man spiser som virker inn på overvekt og helse.

Sist redigert av Veggpryd : 20-07-09 kl 16:55.
Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat