Går ikke ned i det hele tatt!
Snart er det 3 uker siden jeg startet på ketolysekuren med håpet om at noen av kiloene skulle forsvinne. Men det har hvertfall ikke skjedd noe enda..
Mine 3 uker:
Jeg gikk på med godt humør og masse ståpåvilje, dette var jeg motivert for. Jeg leste boken opp og ned en ukes tid før jeg satte i gang og var fullt klar over at kiloene ikke kom til å renne av, men at de hvertfall ville forsvinne litt etter litt.
Samme kveld som jeg begynte så var sticksen svakt svakt rosa og jeg jublet litt.. hehe Neste kveld var den enda mer rosa og 4. kvelden var den på det nest høyeste hakket. Endelig tenkte jeg da, kanskje det er håp om at jeg kan bli kvitt noen kilo.
Jeg har gått en 30 - 45 min tur nesten hver dag disse ukene, og det er ikke noe jeg har for vane for å si det sånn. Jeg er en sofasliter med stor S..
Jeg har prøvd å spise som det står i boken "Slank med ketolysekuren", det er ikke alltid like lett, men jeg har klart det. Har vært innpå her og hentet et par ideer, men det er også alt. De eneste to tingene jeg sliter med er at jeg ikke har funnet noe brød jeg liker og jeg liker ikke blomkål. Ellers har det gått greit.
Jeg har fått i meg mellom 2 og 3 liter vann per dag, 4-5 kopper med kaffe og kanskje et glass cola zero til dagen.
Så da lurer jeg på; hva gjør jeg galt, hva kan jeg gjøre annerledes og hvorfor går jeg ikke ned i vekt?
Håper at noen kan hjelpe meg, hvis ikke så blir dette bare nok en kur som ikke funker. Jeg kjenner at jeg ikke har så mye tålmodighet lenger når jeg ikke ser litt resultat på vekta og når jeg virkelig gjør en innsats her. Tre uker uten frukt, bær, brød, poteter og ikke minst lørdagsgodteriet tar virkelig på humøret kjenner jeg...
På forhånd takk!
|