Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-09, 08:41   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forberedelse til glukosebelastning

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Han er faktisk ganske "gnukk" på medisinen, og det er en av grunnene til at jeg syns han er en ålreit fyr også Da jeg begynte på metf. måtte jeg på infokurs på Lovisenberg sykehus, og både sykepleieren som holdt kurset og legen som foreleste på det syns at dosen min var alt for lav og mente jeg MINST måtte ta det dobble. Så jeg begynte å trappe opp, endte med å ligge på sofaen og skjelve og kaldsvette i 3 dager, så jeg trappet ned igjen. Så i forhold til de så var han det, men med rette

Joda! Men han er veldig flink til å lytte og ta til seg pasientenes erfaringer.

Det er uansett innmari dumt om jeg skulle måtte gå til Lindbergklinikken når jeg kan spare godt over tusen kr på å skulle få det fra han. Så ... om ikke til mitt eget beste så er det Fedon-fest til uka. Men, igjen. Det er bare en uke og om jeg legger på meg, så rekker jeg vel stort sett ikke å legge på meg annet enn vann. Skal prøve meg på et nivå på ca 100 gr kh om dagen, og kjøpe nye strips til blodsukkermåleren min og følge med litt selv også.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat