Hmm tjah, alle er jo forskjellige. Kan sikkert prøve å kutte ut et måltid, jeg hadde 4 til dagen. Men dette har jo litt med hvor stor man er i utgangspunktet, noen trenger mer mat til dagen enn andre Jeg hadde spørt legen min! Min lege sa jeg kunne drikke sukkerfri brus, de sa max 0.5 l per dag til meg.. Men jeg tror optimalt hadde selvfølgelig vært ingenting evt ett glass Buljong er bra, men kjøp på helsekosten! For vanlig buljong fra butikken inneholder karbs. Men buljong spises jo ikke i veldig store mengder, så det er opp til deg hvor nøye du ønsker å være på det. Ang kål så varierer det sikkert hvor mye stivelse og karbs de inneholder per sort. JBK kan du bruke! Bruker du soyamelk reduserer du karbene ja, men siden ED sier skummetmelk er ok, så hadde jeg bare brukt det. Smaker garantert bedre. Har også så vidt lest litt om at soyamelk ikke skal være så bra for kroppen eller noe.. Mener Photo' har sagt noe om det på andre innlegg. Jeg ville nå sagt at daglig mosjon er minimum 30-45 min rolig gange. Men det er bare min mening