Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-09, 08:57   #6
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Behandling av muskulære nakke- og ryggplager og betennelse

Takk for innspill

Både jeg og legene har vært så opptatt av at det hele er muskulært og kiroprakti har aldri vært vurdert før. Men det hele virker jo ganske logisk når man tenker etter, at feilstillinger i skjelletet kan føre til muskelplager. Nå har jeg brukt litt tid på å lese litt om manuellterapi, og jeg kan ikke forstå noe annet enn at dette må jeg prøve

Når det gjelder arbeidsplassen min så ble den gjennomgått da jeg var sykemeldt og både stol og bord ble byttet ut, så den er bra

Men altså, neste steg for meg blir nok manuellterapi. Og så er det nok minst like viktig at jeg lærer meg stressmestring. Det har jeg forsøkt flere ganger, både med pilates og meditasjon, men jeg har vært så stressa at jeg aldri har tatt meg tid til å lære meg det fullt ut og faktisk bruke det

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat