Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-05, 08:23   #3
Alfie
Seniormedlem

Alfie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 67
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

De er ikke ment som måltidserstattere, men kan være greie å bruke når man skal ha et mellommåltid i farta - jeg bruker gjerne morning shine som midlertidig lunch når jeg spiser lunch i bilen, eller som en for-frokost når jeg skal bort og trene på morgenen og ikke vil ha så full mage. Advantage og endulge barene forsøker jeg å holde meg helt unna.
Det varierer veldig hvordan folk reagerer på disse produktene. Mange tåler ikke maltitol (det de er søtet med) spesielt godt og blir sittende på do i timesvis. Andre reagerer med stans i vektnedgangen. Den eneste måte å finne ut hvordan du reagerer selv, er å prøve og se. Atkins selv anbefalte visstnok ikke denne typen produkter i induksjonsfasen i det hele tatt.