Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-09, 19:32   #157
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Vedlikehold er vanskelig

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Photo: du har vært på vedlikehold lenge. Hva gjør du for å balansere karbohydrater, sult og søtsug? Og hvor mye karbo spiser du til vanlig nå som du ikke er på festival? Hvis jeg bare kunne stoppe helt opp, hadde jeg blitt på festivalen for evig, men vekten tikker fortsatt sakte men sikkert nedover når jeg er her inne. Er redd for å ende opp som de spøkelsene av noen rockere du omgås

For å være ærlig så er jeg litt forsiktig nå, for jeg feirer nemlig trettiårsdagen min om ni dager, og skal se så smekker ut som overhodet mulig da i den fine halterneckkjolen jeg planlegger å sy! Det er ikke direkte fettfestival, men heller ikke noen karbohøydare. Kjøtt og grønnsaker, enkelt og greit. Og yoga hver dag
Vanligvis på vedlikehold, så går ting mest automatisk.
Legger grunnlaget med egg, helt kjøtt, fisk og kylling. Pøser på med grønnsaker i alle farger, og en del bønner og linser. Det hender jeg spiser litt fiberrik om fantasien setter grenser, eller baker nøttemuffins, avokadomuffins og lignende. Spiser litt nøtter og mørk sjokolade, men ikke hver dag, stort sett bare om man har filmkveld, eller er på litt mer siviliserte fester .
På den måten så holder vekta seg veldig stabil, og jeg er mett, og spiser godt. Jeg regnet litt ut noen typiske dager da jeg spiste sånn, og lå jevnt på 60-70 gr kh om dagen, og begrenset meg ikke på fett, men pøste ikke på som jeg gjorde på fettfestivalen.

Jeg har jo fortsatt til gode å finne nøkkelen. Å få stresset jeg opplever ut av kroppen er en ting, men er redd for at det må medisiner til også

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat