Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-09, 14:03   #712
Maskotten
Medlem

Maskotten sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Sandnes
Maskotten er ny på veien

Sv: Torsdag-veietråden (for alle som vil)

Hei alle sammen!
Det er skammelig lenge siden jeg har skrevet her inne, og mange av deres nick-navn er nye for meg Og det er jo bra- dvs at nye har hørt om lavkarbo og jeg er imponert over vektnedgangen deres..

så, over til meg da.. uff og huff!! Jeg gikk fra august-desember ifjor fra 101 til 86kg- supert! Så- etter jul har jeg ikke klart å holde meg i ketose og har spist fett og lavfett rundt hverandre.. nå veier jeg 96kg igjen- stakkars kroppen min!!

Jeg har ikke vært aktiv på forumet, og det merker jeg på spiriten min.. men har hele tiden sagt at jeg ikke vil flytte tickeren min opp igjen. VEL- idag måtte jeg innse at det ikke er noen omvei- så nå er tickeren flyttet og jeg er på gang- IGJEN! Med nytt håp og masse lavkarbomat i hus

Håper dere kan sende meg noen gode DETTE KLARER DU tanker, for det hadde jeg trengt nå Er i sukkerabstinens og eneste som suser i hodet mitt er "en liten sjokolade- bare en liten sjokolade"!!! Argh!!

Hovedmål:

Maskotten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketose Svar med sitat