Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-09, 10:00   #4
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå trenger jeg hjelp av dere erfarne lavkarboere

Opprinnelig lagt inn av candyland, her.

etter å ha slitt ett halvt liv med overspising, og forskjellige måter å holde vekten i sjakk på har jeg nå gått til lege med probelmet. håpet var vel helst å ha noen å snakke med å komme til bunnsi hvorfor jeg overspiser, men det hadde han sikkert ikke, for han satte meg bare på nok en diett...

så nå trenger jeg litt hjelp til enkle måltider her. har gått på ketolyse, og vet at det funker, men etter å ha gått opp og ned 100 kg på ett og ett halvt år veier jeg nå 4 kg mer enn jeg gjorde i utgangspkt... dårlig viljestyrke......overspiser totalt når jeg nærmer meg målvekten....

kuren jeg fikk p¨å legen sier null meieriprod, frukt, kornprod osv, kun lov med vann, kjøtt, og ubegrensa med salat og grønnskaer, tips mottas med takk...

Sjekk oppskriftdelen her inne, her er det mye godt!
Ellers får du lese i journalene til de som har lagt ut disse. Mange har lagt ut dagsmenyene sine (f.eks Gerd).
Lykke til på lavkarbo og velkommen hit

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat