Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-09, 13:04   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: En alvorlig tankevekker

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Spesielt bør hårtap, menstruelle bølgedaler og svimmelhet få det til å blinke noen varsellamper.

Kimkins har vært tatt opp her før. Skummel skummel diett! Helt utrolig hvilken anerkjennelse hun vant fram før hun ble avslørt.

Når det kommer til det du nevner her; Hårtap kan man dessverre ofte oppleve når man går ned mye i vekt, enn om det gjøres på en sunn måte. *Erfart*. Det går seg som regel til igjen. Mange opplever også at syklusen surrer endel i starten, dette handler om hormonstabilisering (på en sunn ketogen diett), svimmelhet er det også flere som opplever de første dagene/ukene.
Jeg tror jeg vil presisere at når disse symptomene VEDVARER så bør man se om man faktisk ikke spiser for lite, og for lite fett/proteiner.

Jeg vet selv også hvor lett det er å kunne hoppe over måltider. Det har jeg liksom med meg fra da det var som et "adelsmerke" å regne, å være tjukk og sulten. Skikkelig frøkenaktig, liksom, og selvsagt fullstendig idiotisk.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat