Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-09, 13:43   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Så fornøyd og stolt av meg selv!

Opprinnelig lagt inn av Irenesol, her.

Gratulerer, så flink du er! Jeg startet i slutten av februar og har gått ned 10 kg. Tar medisiner som gjør det tungt å gå ned, og blir noen ganger litt demotivert når jeg ser andre rase ned over dobbelt så mye på samme tid. Men 10 kg er jo mye, selv om det ikke syns så godt på meg. Er 183 cm og veide 101 kg, og nå altså 91. Tenker de 10 neste synes jeg

Ja, rart det der. Jeg er jo ikke akkurat kjempehøy, men jeg og søstra mi har gått ned ca det samme, rundt 20 kg. Jeg er 167, hun er 154. Og det synes helt utrolig mye bedre på henne, selv om vi så ca like tjukke ut i utgangspunktet . En annen ting er at hun er timeglass med fordeling over hele kroppen (eller var, nå er hun egentlig bare en liten tynn strek ...), mens jeg har laaange tynne bein og armer, og har badeballform på det som er i mellom .

Ellers, hurra for skryting! Vi må bli flinkere til å skryte av oss selv

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat