Tråd: Bukplastikk
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-09, 12:09   #1
caduceus
Juniormedlem

caduceus sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østfold
Alder: 53
caduceus er på en erverdig vei

Bukplastikk

Hei!

Først litt kort om meg:
Jeg er en mann på 36. Vekt 135 (for en uke siden) BMI ca. 40. Høyde 183 cm.
"Fant" ketolysekuren og dette forumet i slutten av 2008 og startet på kuren
1. januar. Var i ketose i 4 dager og fikk influensa. Orket derfor ikke stress med slanking så det stoppet der. Nå er jeg imidlertid i gang på nytt . Har tatt av 3 kg siden mandag. Er meget godt motivert og føler meg i bedre form for hver dag som går. Heldigvis kvitt hodepinen jeg slet med de første dagene.

Så til saken:
Jeg vet at dersom jeg kommer meg ned i 90 kilo som er målet (ned til 87 men regner med å gå opp et par kilo slik det står i boken) så vil jeg trenge bukplastikk. Har hørt litt forskjellig om dette. For det første skal det vist være lange ventelister. En annen ting er at det skal være store forskjeller mellom helseregioner når det gjelder å få slik operasjon. Er det noen som har greie på dette samt. litt om hva som kvalifiserer til slik operasjon betalt av trygdeverket?

(Vet at det er litt tidlig å tenke på dette nå, men det er noe jeg må forholde meg til og jeg liker å lese meg opp og forberede meg tidlig )

Ellers helt fantastisk å lese alle historiene her inne samt se før og etter- bilder. Veldig motiverende. Samtidig virker det som menneskene på dette forumet er veldig positive. Har lest mange tråder de siste dagene og ikke sett noe som ligner drittslenging eller annet. DET gleder meg.

Ha en fortsatt flott søndag

caduceus

caduceus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat