Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-09, 20:53   #14
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Overgang fra moderat til "streng" lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Svane, her.

Derfor skrev jeg også "de fleste"

Og jeg tror det er noe i det at kroppen må la seg lure flere ganger. Etter at jeg lærte om insulinresistens skjønte jeg hvorfor jeg og mange med meg ikke greide å gå ned på Grete Roede, selv om vi hadde greid det før, for noen år siden.

Nettopp! Nå spiser jeg sånn ganske på vedlikeholdsnivå. Det blir bare for kjipt å være überstreng når det ikke viser til resultater. Jeg skeier ikke ut, men har en moderat linje, og slapper endelig av. I mellomtiden sparer jeg opp penger til å besøke Lindbergklinikken for å få kyndig hjelp, dersom ikke legen min kan hjelpe meg ytterligere.

Og Iselilja, du har fått mange kjempegode råd her! Ta i betraktning at du er i en drømmesituasjon i forhold til mange som ikke har kommet dithen at problematikken er å få form på kroppen, men som har mange kilo å hanskes med. Ikke dermed sagt at det er bagataller, for jeg skjønner det er viktig for deg
Håper du slapper av og nyter sommeren!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat