Tråd: 35+
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-09, 13:23   #6
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: 35+

Jeg ville holdt meg unna vanlig knekkebrød, men nå skriver du ikke noen ting om hvilken retning du følger, lavkarbo er ikke bare lavkarbo altså, det er feks kjempestor forskjell på lindberg og Skaldeman.
Det finnes noen oppskrifter her på lavkarbobrød og knekkebrød om du er helt nøden, men jeg tror at du mister lysten på brød om du lærer deg å spise deg mett på fett og protein og karbo fra grønnsaker ( hold deg til de med 5g pr 100g eller mindre). Blir du fort sulten igjen, så har du spist for lite. Det er vanlig å spise ekstra mye de første ukene tror jeg, jeg hadde det i allefall slik, og har det dann og vann, og slike dager spiser jeg mye, men passer på at mesteparten ( 75-80% av energien) kommer fra fett.

Eggerøre med div tilbeør er godt til frokost, stek opp en del på kvelden og spis resten til frokost med feks spekeskinke og agurk med majones. Ha i masse smør i eggerøra, du vil bli overrasket over hvor mye smør eggerøre kan sluke uten at det ødelegger smaken, men eller fremhever smaken.

Salat med biter av kylling, svinefilèet el.l mm hvitløksdressing er godt, ha ferdigstekt kjøtt i kjøleskapet.

Løvstek med hjemmelaget bearnaise og salat er kjempegod kosemat!

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat