|
Sv: Noen som starter mandag 4. mai?
Opprinnelig lagt inn av ingers, her.
Synes dere som går ned er heldige! Jeg holder meg til opplegget, men ingen ting "går av". Holder på å gi opp nå...
Ikke gi opp!!Jeg er i samme båt som deg!Starta nogenlunde samtidig med dere på tråden her inne, men var litt "useriøs"i mai, så hang meg ikke på tråden, men vil gjerne være med nå
Det er kjipt når det går så seint, og det er jo ikke fordi at det er så lite å ta av har 20 kilo "kos" som skal av, de sitter godt kjenner jeg! Har vært flink i juni, og det er ikke noe gøy når en ikke går ned Jeg har kommet fram til at jeg ser ut til å kun være i ketose på kveldene så nå prøver jeg å endre litt på måltidene, spise mer på formiddagen f.x. Det er jo mange årsaker å velge mellom når en skal finne ut hva som sinker, så det er jo bare å begynne i en kant.. Vet det hjelper å gå tur o.l men med to barn på 0 og 2 år ORKER jeg ikke, er så trøtt og uopplagt på dagene, og våken halve natta. (Kan ikke akkurat ut å gå da..) Slitsomt... I morra blir det (litt)rømmegrøt til frokost!
Puuh..godt å få ut litt frustrasjon!Det gir ihvertfall motivasjon å lese om dere andre som får det til da, grattis til dere 
|