|
Sv: Nordsjørittet 2009
Deilig å kunne si at Nordsjørittet ble gjennomført som en suksess i bokstavelig talt kraftig motvind langs rogalandskysten denne helgen Fikk tiden 4.33.55 og plasserte meg da ca 40 minutter under gjennomsnittstiden til de ca 6750 syklistene som fullførte.
Lavkarbo har fungert helt topp i oppkjøringen til dette målet. Med en vekt på 107 kg ved rittstart har jeg klart å gå ned over 18 kg på lavkarbo og sykling.
Vil anbefale flere å forsøke seg i dette rittet som er en flott opplevelse og en test de aller fleste vil kunne klare. Handler kun om hvilken målsettning man skal ha på tid.
Vil også nevne Ringer Drink + som er dradd frem her i forumet. Har fungert kjempebra for min del og anbefales for lignende aktiviteter. Syntes heller ikke det smakte så ille bare man finner noe å blande det med
Må vel også desverre nevne at min topptrimmede søster slo meg, så her er det bare å bite sammen tenna og ta revansje på Birken. Det som er deilig er at jeg vet jeg slår henne da, så lenge jeg fortsetter formstigningskurven jeg nå er inne i!
|