Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-09, 16:26   #40
Sungirl
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Sarpsborg
Sungirl er på en erverdig vei

Sv: Hva har dere spist i dag?

Opprinnelig lagt inn av Fat lemmy, her.

Hei, jeg vil anbefale deg å lese en bok om lavkarbo, enten GI null eller ketolyse boka. Har lest begge og di forklarer veldig godt hva som skjer med kroppen når du kutter drastisk ned på karbohydrater. Selv gikk jeg ned 20kg på 4mnd i fjor, så jeg vet det funker. Problemet mitt den gangen var at jeg ikke spiste variert nokk, så jeg ble så lei av maten tilslutt at jeg kuttet ut hele kuren. DET angrer jeg på nå, for jeg har gått opp igjen 15kg det siste halvåret. Denne gangen er jeg mer motivert for å klare det, dels fordi jeg ikke jobber så mye som før, noe som betyr mer tid til og lage mat, og dels fordi jeg etter å ha brukt dette forumet og GI null boka har fått masse gode ider om hva jeg kan spise. I tillegg har jeg kjøpt brød fra spisdegslank.no som inneholder lite karbo så jeg kan variere med en "brødskive" av og till også. Nå er det ikke bare lett å omstille seg heller altså, men resultatene er verdt "strevet" du har i starten

Også vil jeg nevne at man i begynelsen av kuren blir latterlig sulten! Kunne spise fem middager hver dag Men det gir seg når kroppen skjønner at den ikke kommer til å få noe serlig med karbo og må klare seg på fett og proteiner.

ok takk, hvor får jeg tak i den boka enn?