|
Ung gutt trenger hjelp/motivasjon til å fjerne fettprosent!
Heisann. Er en rimelig ung gutt på 18 år, som har funnet ut at etter 2 år på videregående+en litt fet barndom SKAL fjerne det begredelige fettet jeg har bært på de siste 10 årene! Veier per dags dato 109 kilo. Målet er vel ikke å gå ned i vekt, men å fjerne det overflødige fettet. Kan si det slik at jeg blåser i om jeg veier 80 kilo eller 90 kilo, så lenge fettet blir borte.
Jeg er 1.85 høy. Har en BMI på nesten 31.. Ikke bra.
Men jeg trenger motivasjon.. Jeg har FLERE ganger prøvd å gå ned i vekt og få vekk kosevalkene som til tider ikke er kule å vise frem på stranda da jeg har fått sprekker i huden osv. Ikke veldig pent
Men er det noen som kan hjelpe meg med å komme meg på rett kjør?
Jeg har generelt lite tid.. Har tenkt til å bruke sommerferien nå til å starte med, før 3 året setter inn.
Nå i sommerferien har jeg bestemt meg for å sykle til jobb hver dag, i stedet for å ta bussen. Jeg vil spise sunnere og jeg trenger råd på hva og hvordan jeg skal spise, bør jeg bruke en ketolysekur o.l? Noen råd anyone? 
-Kent18
Edit: Kan kanskje legge til at jeg har vurdert å starte på ketolyse, pluss at jeg har tenkt til å kjøre proteinkost(tunfisk, egg osv) er det bra?
Sist redigert av Kent18 : 11-06-09 kl 02:56.
|