Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-09, 21:18   #51
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysekuren + et moderat kaloriinntak

Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.

Han skriver nokså motsatt av det du tillegger han. Han skriver at det er sykdom hvis det er mye fett i avføringen. Han skriver også at han mener det er målefeil dersom folk tror det er forskjell mellom det de spiser og det de bruker av energi og det de legger på seg/tar av.

Jeg har aldri sagt at det er sundt med fettdiare, det er tvert i mot en god regulator for å se om man er på rett spor. Når det er sagt tror jeg man skal rimleig langt over 1500 kcal før man får det
Det jeg sa er at så lenge man spiser fettrik kost fattig på karbohydrater forsvinner det overflødige fettet ut i avføringa. Om det er sunt eller ikke, var vel ikke tema. Spørsmålet da var om det var farlig å få i seg for mye kalorier.
Men som det også står i tråden jeg henviste til så er kalorier en måleenhet som ikke har noenting for seg, både fordi kroppen ikke behandler fett og annen ernergi på samme måte som de forbrenningsovnene det testes på, og fordi det er umulig å vite hva basisbehovet til enhver ligger på.