|
Sv: Ketolysekuren + et moderat kaloriinntak
Opprinnelig lagt inn av Sassy88, her.
Nettopp
Det er ikke annet enn naivt å tro at ALLE kropper fungerer likt, for det stemmer ikke.
Det er selvsagt ikke snakk om noen sultekur, men selv om man går på ketolyse er det ikke vits i å spise mer enn det man trenger for å bli mett.
Jeg skal jo tross alt leve på et kosthold med mindre karbs enn jeg fikk i meg før resten av livet om jeg skal holde vekta når idealvekta er nådd, og da syns jeg det er like greit å "venne meg til" å stoppe når jeg faktisk er mett
Helt enig med dere når det gjelder kaloriinntak. Jeg ligger på rundt 1200 kal om dagen, ligger på ca 70-75 gr fett og vekten raser ned.Fått så kritikk her inne på forumet ang fett og kalori. Det ble påstått av flere her inne på forumet at jeg sulteforet meg , men jeg spiser meg god og mett til hvert måltid. Prøvde meg med det de påstod, med mer fett , men gikk opp en kilo med en gang. Heretter hører jeg ikke på noen ,men gjør det kroppen min liker best. Stå på med det som fungerer for dere. Dere vet best selv. Jeg går på ketolysekuren og har fått mitt opplegg godkjent av Torkil. De andre kan skrive hvad de vil ,men det er tydelig at de ikke vet best, det er du selv som vet best hvad som funker for deg. Stol på dere selv. Er så mange rare meninger her inne og det er de samme personene som går igjen hver gang. Stå på , GOD SLANKING TIL DERE ALLE. Mistral vet hvad jeg sikter til fra hennes tråd
Sist redigert av Eva65 : 10-06-09 kl 11:15.
|