Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-09, 20:55   #70
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

(Jeg tillater meg å spør igjen siden spørsmålet jeg stilte her tidligere i tråden kanskje har blitt oversett....)
Finnes det noen kjente merker med sukkerfri sjokolade som er lav på karber å oppdrive i utlandet. Og i utlandet mener jeg vel spesielt på Mallorca... :-)

Da jeg var i Egypt før påske hadde de den blå firkantede nougatsjokoladen, jeg akkurat nå ikke for mitt bare liv kan komme på hva heter, i sukkerfri variant. Finnes i mange andre varianter som vanlig sjokolade, men akkurat den mørkeblå fantes som sukkerfri der hvertfall. En Nestle type de hadde i sukkerfri også forøvrig. Begge disse er sjokolade-merker jeg har sett i spania før.

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

De hjelper mot poser under øynene (eller hovne øyne), ikke mot rynker!
En liten, men viktig forskjell...

Har ikke Jan Thomas i tillegg gått ut og sagt at det med hemoroide-kremen var en fleip han og Vendela fant på for å se hvor lett det var å lure media?