Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-09, 22:29   #331
kelin
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sandnes
kelin er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

God fredag alle sammen! Nå har jeg passert 10 kg og er under 100!! Føles utrolig godt. Har hatt et par tre utskeielser og det skal bli lenge til neste gang. Har stresset litt i det siste med alle barna.... Og i går pustet jeg lettet ut og nøt en melkesjokolade fra Freia. Kremt, jeg spiste vel 150 g alene. Denne slukte jeg i 19:00 tiden og testet med stix ved midnatt. Stixen ga utslag i lilla?? Måtte sjekke i dag tidlig også, og den var lilla som den også var nå i kveld. Måtte få mannen til å sjekke seg også, og hans ga ingen utslag. Dette synes jeg var veldig rart. Var helt overbevist om at jeg skulle falle ut av ketose etter den fråtsingen. Forstår ikke dette jeg?! Uansett vil jeg ikke eksperimentere med denne type "mat". Jeg merker at mitt søtbehov stiger når jeg ser andre også bare må ha erstatninger på godterier.

Sist uke gikk jeg ikke ned noe som helst. Jeg spiste is (pisket fløte, hadde i eggeplommer og frosne bringebær og moste alt sammen) nesten hver kveld og drakk for lite vann. Jeg tror det var det som forhindret nedgang. Så nå er det full skjerpings :-)