|
Sv: FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst
Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
Går ut fra at du har en lege som følger deg opp siden du går på ED, og da bør du snakke med legen ang. hvilken fase du bør være i. Dette er individuelt, og avhenger helt av din motivasjon og hvor mye du skal ned i vekt. Fase 3 er delt inn i 3 del-faser - A,B,C. Når en er i A og B fortsetter vektreduksjonen (men reduksjonen er mye mindre enn i fase 2), mens i fase C stabiliseres vekten og hensikten her er å sluttføre kostomleggingen permanent.
Nei, jeg har ikke hatt oppfølging, startet 10 des. Men, bestillte selv time hos legen på privat klinikk, var der i dag, tatt masse bodprøver og andre us. Legen mente jeg kunne fortsette i fase 2, men legge inn frukt( er vel da forsåvidt i fase 3 et.el.annet kanskje). Fettprosenten var gått ned, kvitta meg med 11 kg fett. Pulsen har ikke vært så lav på 20 år, takket være all treningen og. Enighet om å fortsette videre til ønsket mål.
Hvor mye du har igjen kan du finne ut ved å veie deg på en Tanita-vekt. Dette gjør jeg ved hver kontroll hos legen min på Fedon-klinikken.
Har nok 10 kg igjen, noen kg forsvinner når jeg tar en bukplastikk. Er fornøyd sålangt, og vet nå at jeg når målet jeg har satt meg