|
Sv: Fettfestivalen
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Ja, jeg hører hva du sier, men jeg klarer liksom ikke helt få hodet mitt rundt det... Utfra mengden som går inn burde en betydelig større mengde gå ut igjen... Og siden vekta står stille stresser jeg litt med at kanskje det er grunnen akkurat nå. Og da skurrer det fælt igjen... jeg har jo ikke en kropstemperatur på 100 grader liksom...
Min er på 37,5, konstant 
Jeg vet at dersom jeg ikke går ned på dette kostholdet er det fordi jeg har for mye stress i kroppen. Irriterende og vanskelig å gjøre noe med.
Mengden er jo ikke nødvendigvis veldig stor -maten man spiser altså. Jeg kan f.eks spise 6 speilegg og 9 striper bacon a 25 gram om dagen, pluss kanskje 50 gram smør og 4-5 ss majones. Sammenlagt er ikke det mye, i underkant av 800 gram mat, men det utgjør ca 2500 kcal, fordi fett har høyere energiprosent enn kh og protein. Så mengden er jo ikke av det største, og det er mange prosesser i kroppen som krever energi, cellefornyelse, transportering av blod, tarmer som jobber, varme, utånding, samt at selv når man ikke gjør noe spesielt i løpet av en dag, så går man mange tusen skritt, bare ved å gå fra rom til rom, alt man gjør krever energi.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|