Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-09, 09:53   #18
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Reductil kombinert med ketolyse

Opprinnelig lagt inn av Liv:), her.

Det er da irrelevant om folk vil spise lite ofte eller mye sjelden, uansett hvilket kosthold man følger.

Jeg har da slett ikke kommentert noe omkring hvor ofte folk vil spise. Hvis noen vil spise seg halvmett 8 ganger om dagen må de gjerne gjøre det, selv om jeg ikke klarer å se noe fornuftig ved et slikt spisemønster.

Utgangspunktet mitt er at man bør spise når man er sulten, og spise til man blir mett. Hvis man følger et LCHF-kosthold er det ikke vanlig å bli sulten etter kun tre timer. Mitt inntrykk er at de fleste som spiser LCHF-kosthold klarer seg med 2-3 måltider daglig.

Selv om du ikke oppfattet noen relevans, håper jeg at trådstarter oppfattet at jeg syns at vedkommende kanskje spiser for lite til hvert måltid.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat