Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-09, 13:59   #28
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ned fem kilo på juni måned, hva er best og vil DU være med?

Opprinnelig lagt inn av Eva65, her.

Bry dere ikke om kritikken til enkelte som kommer med spydige hentydninger her inne på denne tråden. De går igjen stort sett på alle nye tråder , kritiserer andres innlegg , mat og mål . Stå på sammen dere klarer det . Jeg måtte bare svare når jeg så de var inne her på denne nye tråden også. Jeg har gitt opp , tror ikke de liker nye , de må elske å kritisere andres mål ikke la de ødelegge motivasjon deres. De holdt på å ødelegge min,men så bestemte jeg meg at jeg skulle vise de.

Høh

Kan ikke se noen sarkasme eller spydige hentydninger her. Heller ingen forsøk på å ødelegge motivasjon. Bare et par gode råd ifht. målsetninger. Mitt poeng var da bare å si at det må da være bedre å ha mål som man selv kan styre om man oppnår eller ikke.

Jeg tror ikke det er noen som ønsker å ødelegge for andre her. Vi er alle i samme båt. Så om det kommer noen råd, spørsmål eller (velment) kritikk, så er det ikke annet enn godt ment.