Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-09, 06:14   #42
erleperle
Medlem

Medlem siden: Apr 2009
erleperle er på en erverdig vei

Sv: Slanking the hard way, eller bruker dere slankemidler

En her som sier vi ikke skal snakke så negativt om andre slankemetoder. HELT ENIG!!! Mange her sier selv at de ahr prøvd alt og endelig funnet noe som funker. Så bra! Men for andre kan det være en annen kur funker. Selv om lavkarbo er tingen for de fleste her inne, så er det ikke for alle. Og heller fokusere på det positive!!!

Jeg er overbevist om at lavkarbo er noe som fungerer. Jeg er overbevist om at et lavt karbo inntak resten av livet vil være til hjelp mot overvekt. Andre kan ha sine egne meninger. det finnes faktisk folk som har hatt vellykkede kurer med lavkalori og holdt vekten. Så lenge det funker for personen er det jo bra!

Ang piller...jeg er nok en potensiell misbruker. For jeg nøler aldri med å ta piller. Hadde jeg fått tak i, hadde jeg ikke nølt med å tatt. Om jeg så måtte ha kuttet med på fettet og heller levd høyprotein, hadde jeg gjort det!

Jeg får ikke tak i, har for lav bmi til det, og syns det er veldig surt. Hvorfor ikke få hjelp på veien? Forstår det der med å endre livsstil, men en kan jo endre livsstil og gjøre det the hard way, men få et par spark i rumpa. En liten hjelp bare. Også når mål er nådd bare holde seg til den livsstilen en har lært å leve med.

erleperle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda Svar med sitat