Vis enkelt innlegg
Gammel 16-04-05, 21:50   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Egentlig har jeg vel ingen drøm. De fleste av mine drømmer har vært såpass realistiske at de har gått i oppfyllelse allerede. Men er kanskje fattig uten drømmer ?? Det eneste jeg ønsker meg (for meg selv da, for andre ønsker jeg dette + mye annet !!) er at jeg ønsker å være frisk og i god form. Min motivasjon er at jeg føler meg i såååååå utrolig god form nå, og er sååååååå mye friskere enn jeg trodde var mulig for et par tre år siden. Og det er ikke på grunn av mirakler, men eget hardt arbeid ! Det er tilfredstillende og motiverende å få lønn for strevet.

......skulle gjerne likt å komme inn i bunaden da..... JA DET er min drøm !!